Dyrektor Goleniowskiego Domu Kultury ogłasza pierwszy przetarg pisemny nieograniczony na: Najem powierzchni użytkowej z przeznaczeniem na prowadzenie Kawiarni w budynku Goleniowskiego Domu Kultury- Rampa Kultura, znajdującego się na ul. Dworcowej 1a, 72-100 Goleniów.
ISTOTNE WARUNKI PRZETARGU PISEMNEGO
Najem powierzchni użytkowej z przeznaczeniem na prowadzenie Kawiarni w budynku Goleniowskiego Domu Kultury- Rampa Kultura, znajdującego się na ul. Dworcowej 1a, 72-100 Goleniów.
Organizator przetargu:
Goleniowski Dom Kultury , ul. Słowackiego 1
72-100 Goleniów
znak sprawy: GDK.241.1.2021.AH
SPIS TREŚCI:
ROZDZIAŁ I. WSTĘP –INFORMACJE OGÓLNE
ROZDZIAŁ II.OPIS PRZEDMIOTU PRZETARGU
ROZDZIAŁ III. OGÓLNE WARUNKI NAJMU LOKALU
ROZDZIAŁ IV. WARUNKI UDZIAŁU W PRZETARGU ORAZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
ROZDZIAŁ V. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
ROZDIZAŁ VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
ROZDZIAŁ VII.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
ROZDZIAŁ VIII. KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT
ROZDZIAŁ IX. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
ROZDZIAŁ X. INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Rzut kawiarni
Załącznik nr 3 – Harmonogram pracy i zajęć artystycznych
Załącznik nr 4 - Plan działalności kulturalnej i artystycznej
Załącznik nr 5 – Wykaz wykonanych/wykonywanych – prowadzonych punktów usługowych
Załącznik nr 6 – Wzór umowy
ROZDZIAŁ I. WSTĘP –INFORMACJE OGÓLNE
Nazwa oraz adres Organizatora przetargu
Goleniowski Dom Kultury , ul. Słowackiego 1, 72-100 Goleniów, NIP: 8561434875, REGON 00816658, wpisany pod numerem 1 do rejestru instytucji kultury.
Tel.91 418 26 88
e-mail: zamowienia@gdk.goleniow.pl
Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu pisemnego, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
Sposób udzielania wyjaśnień oraz porozumiewania się z podmiotami zainteresowanymi udziałem w przetargu.
1. Oferent może zwrócić się do Organizatora przetargu o wyjaśnienie treści Istotnych Warunków Przetargu Pisemnego, zwanych w dalszej części „WARUNKAMI”.
2. Organizator przetargu będzie udzielał wyjaśnień niezwłocznie, przed upływem terminu składania ofert. Wszelkie pytania dotyczące wyjaśnienia treści Warunków powinny być wnoszone w formie pisemnej na adres e-mail: zamowienia@gdk.goleniow.pl
3. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Organizator przetargu przekaże Oferentom, którzy ujawnią się w trakcie prowadzenia postępowania, bez ujawnienia źródła zapytania, a także zamieści na własnej stronie internetowej: http://bip.gdk.goleniow.pl/strony/menu/15.dhtml.
4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje oraz inną korespondencję Oferent przekazuje na adres e-mail: zamowienia@gdk.goleniow.pl, natomiast Organizator przetargu na adres e-mail wskazany przez Oferenta. Każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
5. W ramach niniejszego postępowania wszelka korespondencja prowadzona jest w języku polskim.
6.We wszelkiej korespondencji dotyczącej niniejszego postępowania zaleca się wskazywać znak sprawy postępowania nadany przez Organizatora przetargu.
7. Ze strony Organizatora przetargu osobą uprawnioną do kontaktowania się z Oferentami jest: Maciej Ratajczyk. tel.798 710 112 (od poniedziałku do piątku –godz. 11.00-15.00.)
8. Organizator przetargu zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
ROZDZIAŁ II. OPIS PRZEDMIOTU PRZETARGU
1.Przedmiotem przetargu jest najem powierzchni użytkowej kawiarni oraz pomieszczeń zaplecza, o łącznej powierzchni 121,53 m2 , co stanowi 11,98% powierzchni użytkowej całego obiektu, w dalszej części zwanej „Kawiarnią”. Rzut Kawiarni przedstawiony jest na załączniku nr: 2,
2. Kawiarnia mieści się w budynku Goleniowskiego Domu Kultury – Rampa Kultury w Goleniowie przy ul. Dworcowej 1a. Powierzchnia pod wynajem obejmuje: Kawiarnię wraz z zapleczem z toaletą pracowniczą, oraz toaletą współdzieloną dostępną przez cały tydzień od poniedziałku do niedzieli. W budynku Rampa Kultura w Goleniowie funkcjonuje całodobowy monitoring.
3. Częścią użytkową Kawiarni jest także powierzchnia przed wejściem do lokalu, tzw. „Taras”. Kawiarnia posiada niezależne wejście oraz otwarte przejście do kawiarni z pozostałej części budynku w godzinach pracy Rampy Kultury, zgodnie z harmonogramem pracy i zajęć artystycznych, stanowiącym załącznik nr 3 do „Warunków”.
4. Najemca we własnym zakresie zagospodaruje przestrzeń Kawiarni oraz wyposaży salę kawiarnianą w niezbędny do funkcjonowania sprzęt.
6. Obejrzenie Kawiarni w celu określenia przez Oferenta sposobu zagospodarowania i aranżacji Kawiarni, możliwe jest po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym, w okresie od 26 kwietnia 2021 r. do 30 kwietnia 2021 r. w godz. 11.00-17.00.
7. Oferent przedstawi roczny plan na działalność kulturalną i (lub) artystyczną w Kawiarni stanowiącą załącznik nr 4. Plan działalności kulturalnej i (lub) artystycznej w Kawiarni, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
ROZDZIAŁ III. OGÓLNE WARUNKI NAJMU KAWIARNI
1. Szczegółowe warunki najmu Kawiarni regulować będzie „Umowa najmu”, zawarta pomiędzy Wynajmującym (Organizatorem przetargu) a Najemcą (Oferentem).
2. Wzór „Umowy najmu” stanowi załącznik nr 6 do niniejszych Warunków.
3. Umowa zostanie zawarta na okres 2 lat od daty podpisania umowy. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Organizatora przetargu, w miejscu i terminie wyznaczonym przez niego.
4. Oferowana stawka czynszu miesięcznego nie może być niższa niż 25 złotych brutto za 1 m2 najmu powierzchni Kawiarni, której dotyczy niniejszy przetarg.
5. Oferowana stawka czynszu nie obejmuje: korzystania z wody i odprowadzania ścieków, korzystania z energii elektrycznej, energii cieplnej, podatku od nieruchomości.
6. Najemca będzie ponosił koszty ogrzewania oraz zużycia wody i odprowadzania ścieków proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni – po uzgodnieniu sposobu rozliczania z Dyrektorem Goleniowskiego Domu Kultury.
7. Najemca będzie partycypował w kosztach wywozu odpadów komunalnych, zgodnie z obowiązującymi stawkami za wywóz odpadów.
8. Czynsz najmu będzie co rok waloryzowany o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych.
9. Najemca zobowiązany będzie do uzyskania od Dyrektora Goleniowskiego Domu Kultury akceptacji sposobu aranżacji Kawiarni, w celu zharmonizowania z istniejącym budynkiem.
10. Jeśli Najemca przewidzi nadanie nazwy autorskiej Kawiarni, zobowiązany jest do konsultacji nazwy Kawiarni z Dyrektorem Goleniowskiego Domu Kultury w celu jej akceptacji.
11. Kawiarnia powinna być otwarta od godziny 12.00 do godzin wieczornych, przy czym, przy wydarzeniach weekendowych ( przewidzianych w sobotę i niedzielę), Kawiarnia powinna być otwarta do zakończenia wydarzenia w obiekcie Rampa Kultura. Wynajmujący może ustanowić jeden dzień w tygodniu (wykluczając weekendy), w którym Kawiarnia nie będzie prowadzić działalności.
12.Wyklucza się organizację w Kawiarni imprez okolicznościowych typu: chrzciny, komunie, stypy, wesela itp.
13.Wyklucza się instalowanie w Kawiarni automatów do gier.
14.Najemca nie może podnajmować pomieszczeń Kawiarni objętych najmem podmiotom trzecim.
15. Sprzątanie Kawiarni oraz powierzchni w jej obrębie na terenie obiektu Rampa Kultura, będzie należało do Najemcy, włączając w to toalety współdzielone z resztą obiektu.
16.Najemca we własnym zakresie uzyska niezbędne pozwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej, których kopie przedłoży do wiadomości Dyrektorowi Goleniowskiego Domu Kultury w terminie 3 dni od daty ich uzyskania.
17. Umowa najmu zostanie zawarta w terminie do dwóch tygodni od daty wyboru oferty.
18. Pierwsza płatność czynszu najmu nastąpi po podpisaniu umowy najmu, po ustaleniu terminu z Dyrektorem Goleniowego Domu Kultury.
ROZDZIAŁ IV. WARUNKI UDZIAŁU W PRZETARGU ORAZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
- W przetargu oferty złożyć mogą Oferenci, którzy spełniają nw. wymagania:
a) wobec których nie jest prowadzone postępowanie upadłościowe ani nie są w likwidacji;
b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społecznej zdrowotne;
c) nie zostały prawomocnie skazane za popełnione przestępstwo;
d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu działalności handlowej o charakterze opisanym w rozdziale II.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Oferent winien złożyć wraz z ofertą, celem potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”;
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”;
c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków –oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”.
d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w odniesieniu do osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą lub urzędujących członków zarządu spółki, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”;
e) wykaz wykonanych/wykonywanych – prowadzonych punktów usługowych o podobnym
charakterze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Warunków – oryginał.
f) polisa OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej- kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”.
Inne dokumenty
- wypełniony, ostemplowany i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do Warunków (oryginał).
- wypełniony, ostemplowany i podpisany plan działalności kulturalno-artystycznej – załącznik nr 1 do Warunków (oryginał).
- upoważnienie lub pełnomocnictwo uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu Oferenta składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub z dokumentów załączonych do oferty (odpis z rejestru) - oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona „za zgodność z oryginałem”.
ROZDZIAŁ V. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
ROZDZIAŁ VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do Warunków i zawierać oferowaną stawkę czynszu brutto za 1 m2, z uwzględnieniem warunków najmu, określonych w niniejszych Warunkach jak również we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszych Warunków.
2. Oferent przygotowuje i przedstawia ofertę zgodnie z opisem określonym w Warunkach.
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Treść oferty musi odpowiadać treści Warunków.
5. Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferty Oferenta, który złoży więcej niż jedną
ofertę, zostaną odrzucone.
6. Osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo muszą złożyć podpisy:
- na wszystkich stronach oferty,
- na załącznikach,
- w miejscach, w których Oferent naniósł zmiany.
7. W przypadku, gdy Oferenta reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta.
8. Wymagane jest, aby wszystkie strony oferty były kolejno ponumerowane. Wymagane jest zamieszczenie oferty w nieprzejrzystej kopercie, która będzie zaadresowana na adres Organizatora przetargu tj. Goleniowski Dom Kultury, ul. Słowackiego 1, 72-100 Goleniów, oznaczonej hasłem:
„OFERTA NA: Najem powierzchni użytkowej z przeznaczeniem na prowadzenia Kawiarni w budynku Goleniowskiego Domu Kultury - Rampa Kultura, znajdującego się na ul. Dworcowej 1a, 72-100 Goleniów, ZNAK:GDK.241.1.2021.AH „NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT”
9. Poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta będzie posiadać nazwę i adres Oferenta, tak aby w przypadku złożenia/wpłynięcia oferty po upływie terminu składania ofert, można ją było zwrócić Oferentowi bez otwierania.
10. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę, pod
warunkiem, że Organizator przetargu otrzyma pisemne powiadomienie przed upływem terminu do składania ofert. Powiadomienie musi być złożone według takich samych zasad
jak składana oferta z dopiskiem ZMIANA/WYCOFANIE.
11. Koszty opracowania i dostarczenia oferty do siedziby Organizatora przetargu obciążają wyłącznie Oferenta.
ROZDZIAŁ VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Termin składania ofert upływa dnia: 13 maja 2021 r. o godz:12.00.
2. Oferty należy złożyć lub przesłać na adres siedziby Organizatora przetargu – Goleniowski Dom Kultury, ul. Słowackiego 1, 72-100 Goleniów, sekretariat.
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert komisja poda minimalną kwotę, jaką Goleniowski Dom Kultury zamierza uzyskać w przetargu.
4. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.
5. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 13 maja o godz. 13.00 w siedzibie Organizatora przetargu: Goleniowski Dom Kultury, ul. Słowackiego 1, 72-100 Goleniów, w gabinecie Dyrektora.
6. Podczas otwierania kopert z ofertami Organizator przetargu ogłosi nazwy Oferentów, ich adresy oraz oferowane stawki czynszu brutto za 1 m2 wynajmowanego lokalu.
7. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie podany na stronie internetowej Organizatora przetargu: http://bip.gdk.goleniow.pl/strony/menu/15.dhtml, w dniu 14 maja 2021 r.
ROZDZIAŁ VIII. KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT, WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
- Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
|
70%, maksymalna liczba punktów: 70 |
|
30%, maksymalna liczba punktów: 30 |
Ad. A) Kryterium – kwota czynszu brutto za najem 1 m2 powierzchni [Kcz]
Liczba punktów w kryterium kwota czynszu brutto badanej oferty
Kwota czynszu brutto za najem 1m2 powierzchni = ------------------------------------------------- x 100 pkt x 70 %
najwyższa oferowana kwota czynszu brutto
Ad B) Kryterium – planowana działalność kulturalna i artystyczna
- W niniejszym kryterium można zdobyć maksymalnie 30 pkt. Wymagana przez Zamawiającego minimalna ilość planowanych wydarzeń ( np. koncert, spotkanie autorskie, warsztaty, wystawy itp.) jaka powinna zostać wskazana przez Oferenta w Planie działalności kulturalnej i (lub) artystycznej w Kawiarni – załącznik nr 4 - wynosi 12 wydarzeń.
- Zamawiający przyzna 1,25 pkt za każde wydarzenie wskazane przez Oferenta. Minimalna liczba punktów dla Oferenta przy zaproponowaniu 12 wydarzeń wynosi 15 pkt. Zaoferowanie przez Oferenta mniejszej liczby wydarzeń spowoduje odrzucenie oferty.
- Nie jest wymagane wskazanie przez Oferenta proponowanego wydarzenia w każdym miesiącu ( w okresie od czerwca 2021 r. do maja 2022 r.). Możliwe jest wskazanie przez Oferenta proponowanych kilku wydarzeń w jednym miesiącu ( w okresie od czerwca 2021 r. do maja 2022 r.).
- Maksymalna liczba wydarzeń zaproponowana przez Oferenta wynosi 24 wydarzenia, za co Oferent otrzyma maksymalną liczbę punktów. Podanie przez Oferenta większej ilości wydarzeń niż 24 wydarzenia, nie będzie dodatkowo punktowane, a Zamawiający przyjmie maksymalną ilość wydarzeń – tj. 24.
- Końcowa liczba otrzymanych punktów będzie sumą punktów otrzymanych przez ofertę, na podstawie ww. kryteriów. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Oferent wynosi 100 pkt.
3. Wybór oferty najlepszej obejmuje dwa aspekty wykonania przedmiotu zamówienia, które podane zostały w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 oraz Plan działalności kulturalnej i artystycznej stanowiącym załącznik nr 4.
4. W przypadku odstąpienia od podpisania umowy najmu przez Oferenta, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, Organizator przetargu zaprosi do podpisania umowy Oferenta, którego oferta zdobyła największą liczbę punktów po ofercie wybranej jako najkorzystniejsza.
ROZDZIAŁ IX. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
Organizator przetargu zawrze umowę najmu w ciągu 2 tygodni od zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej.
ROZDZIAŁ X. INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Goleniowski Dom Kultury, ul. Słowackiego 1, 72-100 Goleniów. Goleniowskim Domem Kultury zarządza Dyrektor. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: +48 91 418 26 88; adresu e-mail: gdk@goleniow.pl
Inspektor Ochrony Danych
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych przez telefon: +48 608 442 652; adres e-mail: bkaniuk@proinspektor.pl lub pisemnie na adres Goleniowskiego Domu Kultury.
Cel i podstawa przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z zapytaniem ofertowym w postępowaniu o zamówienie, którego wartość nie przekracza 130 tys. zł na podstawie: obowiązku prawnego administratora wynikającego z przepisów prawa; wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, wykraczających poza niezbędne, np. dodatkowe dane kontaktowe. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce przed jej wycofaniem.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami do których mogą być przekazane Pani/Pana dane osobowe będą strony i uczestnicy postępowań, lub organy właściwe do załatwienia sprawy na mocy przepisów prawa.
Odrębną kategorią odbiorców, którym mogą być ujawnione Pani/Pana dane są podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu i na zlecenie Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (np. usługa serwisowa systemów informatycznych).
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy od momentu poinformowania uczestników postępowania o wyłonieniu najlepszej oferty.
Prawa osób, których dane dotyczą
Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie do Prezesa UODO (uodo.gov.pl)
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w postępowaniu. Podanie dodatkowych danych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody jest dobrowolne, a ich niepodanie nie będzie miało wpływu na wybór oferty
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Kozłowska | 11-06-2021 16:51 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 13-05-2021 | |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Kozłowska | 11-06-2021 18:15 |